Direktlänk till inlägg 14 september 2010

IDOL!!

Av Madeleine - 14 september 2010 19:48


Efter en mycket trevlig eftermiddag/kväll i stallet med Tindra, Elvira och Jenny är vi äntligen hemma!Ungarna lekte och hade hur kul som helst idag!


Red ett pass på en mycket fin häst och tjejerna fick sig också varsin ridtur såklart!Självklart har Magnefik trampat till på ena skon så den böjt sig lite, dröjer inte många dagar innan den ryker så imorgon ringer jag hovis!


Nu ska jag bänka mig framför tv:n och idol. Missade det förra veckan då jag jobbade kväll!


Ha en fortsatt trevlig kväll allihop :)


//En mycket nöjd Madde :))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 16 januari 2011 09:21

  Låg o drog mig länge i sängen idag när jag väl hade chansen   Det var gött..Men såg att det regna ute o ville nästan gå o lägga mig igen!   Idag blir det pyssel hemma innan det är dags för stallet i eftermiddag. Åker med Sebastian till stalle...

Av Madeleine - 15 januari 2011 21:20

  Idag har varit en dag med massor på schemat men lika glad är jag för det!      Morgonen började tidigt med stall och uteritt med Annelie och Magnefik. Hur mysigt som helst o mycket lugna hästar!Kunde dock blåst mindre då snön slog mot kindern...

Av Madeleine - 14 januari 2011 18:21


  Bloggandet ska komma igång igen efter vår flytt men det blir då en ny bloggadress    Antagligen..!   Lägger ut en bild på mitt senaste tillskott Maggie:        Massor med arbete men det är vad jag vill ha, något o jobba med och utveck...

Av Madeleine - 26 september 2010 20:02

  Ursäkta dålig uppdatering men har verkligen fullt upp.Härligt med mycket o göra!   Har hållt på en massa hemma inför kommande husvisningar. Man vill ju att det ska vara så fint som möjligt såklart!Nu är det bara och hålla tummarna för allt. ...

Av Madeleine - 21 september 2010 12:52


     (Linda, jag snodde bilden från annonsen)   Denna fina kille vid namn Frivole ska lämnas ut på helfoder, eventuellt senare överlåtelse om det visar sig att allt funkar bra.   Min systers häst. En varmblodsvalack på 19 år med otroligt ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards