Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Madeleine - 4 juli 2009 13:37


Jaa ni får ursäkta att jag varit såå dålig på o uppdatera här senaste tiden..!Men jag kan ju säga att det har varit fullt upp från att jag stigit upp ur sängen, tills det varit dags att krypa i den igen!


Har flyttat till Stall Högeberg med Magnefik, ooh ja, vilket stall!Så grymt fräscht..Känns helt konstigt o vara där för allt är så rent, o nytt =D Aaa helt underbart kan jag ju säga!Har ju då varit där nästintill varenda dag sen vi flyttade!Finns ju massor o fixa med innan man kommer iordning!


Lilla Magnefik o jag tog oss en tur imorse, vi var väl borta 50 minuter eller nåt sånt där!Vi gick förbi 2 hagar me kossor, o en gård me massa grejer osv..Men Magnefik han skrittade bara på som om inget hänt!Så duktig..vi fick lite gjort idag fast vi red i skogen! =) Slutade som vanligt med en underbart mjuk o fin häst =) =) =) Sen efter turen tog jag ordentligt hand om honom, släppte ut han i hagen o in o smörjde grejer!


Han har fått tagit det lite lugnt nu när den värsta värmen varit, vi gjorde ett försök o åkte till Knutsbol men hästen var svett innan jag ens ridit fram!Så då fick han vila i 2 dagar men nu är det bara o ge på't igen ;) Hoppas det här lite svalare vädret håller i sig ett tag iaf!


Jag ska ta bilder på det nya stallet så småningom..som sagt..Det är ju det där med o få me sig kameran ut..Men lugn bara, det kommer =D


Nu ska jag gå ut till Sebastian i trädgården!!Ikväll blir det nog en grogg eller 2..o bada tunna =)


Kraam på er!! // Madde




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards