Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Madeleine - 8 juli 2009 22:15


Haha ja herregud säger jag bara!Har för snart 2 veckor sedan flyttat till ett alldeles underbart stall, så fint, bra människor o allt det där!Men ridmöjligheterna där funkade bara inte för mig..Så nu ska jag flytta tillbaka till Ölsboda i helgen!Borta bra men hemma bäst, är det inte så det heter?!haha aa jag vet det är heeelgalet men man märker inte hur bra man har det förrns man är ifrån det!Så jag tyckte det var lika bra o flytta tillbaka honom så fort som möjligt så Magnefik inte kommer in allt för mycket i dom nya rutinerna!


För övrigt..så har jag ganska fullt upp!Som vanligt *suck* Magnefik har iaf fått en vilovecka nu pga vädret samt att det varit lite mycket för honom nu!Men det finns o göra ändå..Har tagit hand om Magnefik o hans sår ordentligt..o på fredag tänkte jag åka upp tidigt på morgonen för o börja packa bilen så allt är klart tills på lördag!Har en hel del o styra då..spån ska inhandlas, hö ska hämtas, grejer + Magnefik ska köras till Öslboda, Aa så ser det ut ;)


Får jag tid över imorgon så åker jag o köper spån så det är klart!Känner att det blir lite taight på lördag!Man behöver ju inte göra allt i sista stund jämt..?..!Och ja, jag behöver faktiskt oxå ta det lugnt ibland, tro det eller ej!Känns som att jag flänger o far överallt just nu, men det får det bli ändring på!


För övrigt så blir jag såå trött ibland..usch!Men men..bara o ta nya tag o se glad ut :D Min häst är iaf livet <3 o vad gör man inte för att han ska få ha det bra?!


Nu ska jag sluta verka så nedstämd ;) Ska försöka hinna med bloggen lite oftare i fortsättningen!!


// Madde


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards