Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Madeleine - 3 januari 2010 13:15


Idag åkte julgranen ner!Det tog sin lilla tid o få ur alla ljusslingor osv ur den!Blir himla tomt utan alla fina julbelysningar men samtidigt såå skönt o få ner det!


Imorse fick Magnefik & Troy stå inne o äta frukost + hösilage!Jag åkte upp o släppte ut dom vid 10..Dom tyckte nog det var skönt o få va inne lite längre nu i kylan, båda var lugna o stod o åt när jag kom!O ingen panik hade dom ut heller! :)


Imorrn ska hästarna skos, kan dock ej vara där när hovslagaren kommer så Melina skulle fixa det åt mig!Är på tiden för Magnefik o bli skodd nu!


Januari månad blir det iaf ingen träning för mig o Mr :( Pengarna har bara försvunnit nu när jul o allt varit!Men då hinner vi "rida till oss" nu efter allt hattande med ridningen pga kyla osv så det passar nästan bra!


Ska försöka fortsätta få ner allt annat julkrams nu men motivationen fanns helt plötsligt inte kvar :)


På återseende :)


(Har kommit igång med bloggandet en sväng nu igen, bilder får vänta för jag förstår mig inte på den här lilla datorn än)


//Madde


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards