Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Madeleine - 10 januari 2010 14:57


Har precis kommit hem från stallet!


Var ute o fixade lite åt Magnefik, o hackade spån i hans box..Understa lagret packas o blir en enda hård bädd..Det ska han INTE  behöva stå på så jag slet ett bra tag med det!


Hällde även ur allt vatten ur allas vattenhinkar så det slipper frysa mer än det redan gjort!


Hästarna fick sitt lunchhö ute i hagen, hade inte mage o plocka in dom redan när solen glänste så fint över snön :)


Elvira ska tempa Magnefik sen när han kommit in så får vi se vad han ligger på idag!


Imorrn bitti ringer jag iaf o hör med ATG-kliniken vad hostan kan bero på!Den började ju när jag flyttade in Magnefik till andra stallet, men tror ändå fortfarande att det är kylan som gjort det!


Ajaa, lite update såhär efter stallet!Det är enda gången man har nåt o skriva om, allt annat är ointressant :) I så fall kan jag bara skriva att jag städat hela huset idag :)


Ha'de!


// Madde


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards