Alla inlägg under januari 2010

Av Madeleine - 1 januari 2010 21:05


Konstigt det känns, men det är ju faktiskt sant!!


Ligger o myser i sängen med min lilla Tindra :) Är helt slut efter den här dagen!Det blev ju inte alls många timmars sömn..Men hade så trevligt!!


Cassie & Jag hade "hemmakväll" igår med tacos :) Sen drack vi lite lagom o pratade bort massa timmar :) haha...Så idag har jag mått mycket bra :) Sluppit baksmälla med andra ord, sånt gillas EJ :) (Baksmälla alltså)


Har vart ute i stallet flera timmar o pysslat/ridit, Magnefik var superfin o rida idag med trots 3 dagars vila pga över -20 grader :( Finner inga ord för hur fin han är..Allt är bara såå roligt :) Blev dock bara skritt o trav idag, vill inte anstränga honom för hårt nu när det blir sånt "hattande" med ridningen..O ridhuset är ju inte jättevarmt heller!Så mycket öppnor/slutor tränades på volt o rakt spår i båda gångarterna..Han var som vanligt som en "gummisnodd" i halsen när vi var klara trots det lilla passet..Går bara fortare o fortare o få loss honom nu..Har helt enkelt lärt mig allt man bör kunna för o rida den där herrn! :)


Imorrn har jag morgon-fodringen i stallet, så då ska jag brodda honom i bak o passa på med en härlig uteritt i all snö :) Gissa om han kommer dansa fram av glädje när han slipper ridhus en dag ;) Skönt för honom!


Näe nu ska jag o Tindra gosa ner oss i sängen o sova, är som sagt heeelt slut nu :)


God Natt o Sov Så Gott!


// Madde

Av Madeleine - 1 januari 2010 02:11


......år!!


Haha den här datorn tar knäcken!


Vi sitter här o härjar lös som aldrig förr :)


Var längesen jag hade såhär trevligt faktiskt :) Skönt o bara få va sig själv ibland...o för en gångs skull :)


Ha de gött :) Ska ta en bärs o en cigg me Cassie nu!!!


Puss på er alla därute :)


/// Cassie & Maddddddeeeeee   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards