Alla inlägg den 14 september 2010

Av Madeleine - 14 september 2010 22:08

Av Madeleine - 14 september 2010 21:13

Av Madeleine - 14 september 2010 19:48


Efter en mycket trevlig eftermiddag/kväll i stallet med Tindra, Elvira och Jenny är vi äntligen hemma!Ungarna lekte och hade hur kul som helst idag!


Red ett pass på en mycket fin häst och tjejerna fick sig också varsin ridtur såklart!Självklart har Magnefik trampat till på ena skon så den böjt sig lite, dröjer inte många dagar innan den ryker så imorgon ringer jag hovis!


Nu ska jag bänka mig framför tv:n och idol. Missade det förra veckan då jag jobbade kväll!


Ha en fortsatt trevlig kväll allihop :)


//En mycket nöjd Madde :))

Av Madeleine - 14 september 2010 13:47

Så nu får det helt enkelt bli lite "burrigt" utseende på bloggen!


Tindra ska vila lite middag nu innan vi ska ut till stallet. Hon får vara med o pyssla idag o vara med i ridhuset när jag rider!Sebastian skulle stanna kvar en stund på jobbet när han stängt o efter det kommer han ut till stallet o hämtar henne så jag kan släppa in hästar och fodra kvällen!


Är ledig idag då jag jobbat 8 dgr i rad...Kändes välbehövligt med lite ledigt!


Mycket har hänt sen jag skrev sist i februari så är det något ni vill läsa om så skriv bara :)


Ska from 2010-10-01 börja jobba hemifrån! "HomeAgent" som det så fint heter ;) Ska bli underbart o slippa åkandet o kunna vara hemma hos Tudor!Kommer jobba på samma sätt som inne på Transcom fast ha all utrustning hemma o ha min arbetsplats här!Hur jag ska klara mig utan mina underbara kollegor på jobbet är en annan femma men ibland får man se till sitt eget bästa!


//Madde



Oj!

Av Madeleine - 14 september 2010 12:28

Loggade in här och såg visst att det var grymt längesen jag bloggade..Har nog inte orkat gå in här o fortsätta efter det som hände Diesel men nu kan det vara dags igen :)

 

Håll utkik helt enkelt så får ni fortsätta följa mitt härliga liv med mestadels hästar såklart!

 

  

 

//Madde :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards