Alla inlägg den 16 september 2010

Av Madeleine - 16 september 2010 19:51


......ingen hovslagare får jag tag på!Har både skickat sms och ringt men inget svar..hm, jag gillar det INTE!Får i värsta fall kolla om någon annan kan komma eftersom han ändå bara ska ha på en ny sko på ena fram!Skon är som bortblåst så en ny måste det bli!


Så fort hösten kommer och det börjar bli kladdigt ute så ryker skor hej vilt tycker jag! Stackars min kille som blir utan sko... :(


Den här killen betyder otroligt mycket för mig!!


På måndag ska jag & Sebastian ner till banken på möte!Håll tummarna att det går bra :) Kanske dags och röra på sig men INGET bestämt ännu!


Snart åker Jenny till Dubai också. Gud vad jag kommer sakna henne men som tur är kommer hon tillbaka denna gång :) Och jag har ju Lisbeth & Anki också som tur är!


Imorrn blir det "fredagsfika" i stallet, en ny trend (i vårat stall iaf) som jag & Anki tänkte köra igång med på fredagar när man är trött o har jobbat en hel vecka!Finns det nå bättre än o komma ut dit då o bara få vara?Tindra blir såklart med ut och förhoppningsvis Sebastian på en kopp kaffe :)


Nu måste jag kolla Idol!Ha'de bäst!


//Madde

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards