Alla inlägg den 26 september 2010

Av Madeleine - 26 september 2010 20:02


Ursäkta dålig uppdatering men har verkligen fullt upp.Härligt med mycket o göra!


Har hållt på en massa hemma inför kommande husvisningar. Man vill ju att det ska vara så fint som möjligt såklart!Nu är det bara och hålla tummarna för allt.


Har såklart gått och blivit genomförkyld också..Det har jag inte tid med nu men hoppas det går över snart. Sista veckan jag gör inne på Transcom nu, from fredag börjar jag jobba hemma och det känns toppen!Ska få lära mig lite nya system nu i veckan innan det är dags.


Magnefik går bra som vanligt :) Han är underbar!Han fick sig en härlig uteritt av syrran idag. Roligt hade dom verkligen!!Själv gick jag långt efter med Tudor o stannade tillslut i en backe då jag inte orkade gå mer ;) Syrran kom tillbaka i full galopp och vinkade för glatta livet!!


Näe ni...ska kolla "Ensam mamma söker" nu innan Sebastian byter kanal för mig ;)


Ha'de gott!!


//Madde

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards