Alla inlägg den 15 september 2010

Av Madeleine - 15 september 2010 19:59


Kom ut till stallet och plockade in min prins UTAN SKO... *suck* Nu hoppas jag hovis kan komma snarast möjligt!Får nöja mig med och bara pyssla om honom tills han har sko igen :)


Sitter i knät på en söt Sebastian o kollar idol för tillfället!Fick mer tid denna kväll hemma som jag inte hade räknat med!


Imorgon bitti har jag utsläpp, finns inge mysigare än o komma upp till ett gäng godingar på morgon!Bästa starten på dagen.


Efter jobbet blir det lite mys med Tindra o på kvällen stall igen samt lastträning av fölis!


Åter till idol :) Trevlig kväll!!


//Madde



Av Madeleine - 15 september 2010 16:57


Onsdag redan, förstår inte vart dagarna tar vägen!


Har iaf precis kommit hem från jobbet, strax väntar stallet!

Har inte fått något svar från hovis än så jag hoppas hon hör av sig snart angående Mr:s sko!


Får ringa Sebastian och be han ta med kameran från jobbet, så kan jag fota lite ute i stallet istället..och hemma såklart :) !Ny dator innebär att det inte finns så många roliga bilder ännu :)


Lägger in nåra här för o fylla upp lite iaf!Från Tomteland där vi var i somras!


   Tindra står framför tomtens säng.

 

   Tindra & Casper i tomtens släde.

 

  

Tindra kollar in dom snarkande små-trollen.


//Madde


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards