Alla inlägg den 2 december 2009

Av Madeleine - 2 december 2009 08:48


Ja visst är det lite mer "vinterliknande" ute nu :) Skönt faktiskt!

Slippa allt slask o regn!


Nu har jag vart uppe i stallet på morgonen o fixat åt Magnefik!Ställde klockan på 06.30 o åkte ut innan Sebastian skulle till jobbet!


Som tur var så var hästarna fortfarande inne när jag kom upp, så jag plockade fram Magnefiks vintertäcke o la på honom innan han gick ut!Det var ju dags o ta fram det redan igår egentligen då minusgraderna smög sig på!


  

(Snacka om katastrofhalt :) Vi tränar för fullt på dessa halter men de ser alldeles för ofta ut på detta vis, tyvärr!)


Strax ska jag klä på Tindra o gå ut med Diesel på promenad!Sen tror jag vi tar oss en sväng upp till Lena i butiken o hälsar på!


På måndag efter att jag slutat jobbet så ska vi åka in till Örebro o börja handla julklappar :) Ska bli mysigt!


O nästa helg åker jag till syrran i Uppsala, Gissa om jag längtar!!Då ska vi på öppet hus/stallfest som dom har i hennes stall :) Ska bli riktigt trevligt!

Sen blir det ett besök på hennes jobb tror jag så vi kan fixa mitt hår innan jul :)


Näe nu måste vi ut :)


Ha en bra dag!!


//Madde




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards