Alla inlägg den 28 december 2009

Av Madeleine - 28 december 2009 21:55


Ibland stör jag mig bara så mycket på vissa saker..uuh..!Förstår mig inte på vissa helt enkelt!


Snart slutar jag jobbet iaf :) Skönt!


För övrigt dyng förkyld men annars har dagen gått bra :) Imorgon bitti blir det stallet!


See Yaa..//Madde

Av Madeleine - 28 december 2009 12:13

...till varför jag är så dålig på bloggande kan jag ju ge er :)


För det första så är våran stora lap top trasig, skärmen har gett sig!För det andra så har Sebastian varit så fiffig o köpt en ny lap top, en MINI Lap top...O jag avskyr den verkligen!Man trycker ner flera tangenter samtidigt när man ska skriva nåt (så allt tar bara sån tid), o sen är den så liten att man får använda förstorningsglas för o se nåt ;) Nu kanske ni förstår varför!


Jag lär mig säkert den lilla snart, men det är fel programvara eller nåt sånt i den så den muppar oxå en hel del!Sen har jag inte msn...aa det finns en del att anmärka på!


Jul osv har ju varit :) Har nog aldrig varit med om en såvit jul :) Så mysigt..O massa paket blev det!Kan säga att granen var täckt av julklappar!


Fick äntligen mitt efterlängtade träns oxå :) Helt lovelii, o invigt det har vi oxå gjort nu efter Magnefiks "vila" om man nu kan kalla det så :) Fick oxå ett stalltäcke av syrran som bara ska användas när vi åker transport :) Supersnyggt, o brunt såklart :)


Sen fick jag massa kläder, o inredningsprylar!Så snart är det dags o plocka ner julgrejerna, tar det när jag är ledig över nyår!


Tindra fick hur mycket som helst, filmer, leksaker, kläder, mjukisdjur..aa you name it..Hennes julklappshög var inte nådig ;) Det strunta hon i för hon bara prata om tomten hela kvällen, den blev hon rejält uppskrämd över!


Näe nu ska jag fixa till en sallad innan maten är klar!


På återseende :)


//Madde

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards