Alla inlägg den 3 december 2009

Av Madeleine - 3 december 2009 14:05


Sitter o äter lite kladdkaka medans jag lyssnat 100 ggr om på Lady Gaga's "Bad Romance", herre milde vilken låt!Verkligen skitbra!! :)


Min mobil har gått sönder *suck* Det går inte o prata i den alls för det bara sprakar en massa, så ingen hör vad man säger..O jag hör inte vad personen säger heller för den delen!Helt värdelöst...Så nu har jag fått hämta en mobil hos pappa, nån slags Ericsson av modell "stenålder" haha :) Men den funkar iaf!


Sebastian tycker jag kan skylla mig själv att jag önskat mig ett träns i julklapp för över 2000:-, haha..Annars hade jag fått en mobil istället :) Men det gör inget för jag vill mer gärna ha tränset, än en ny mobil!Mobiler är ändå bara tråkiga så jag kan gott leva med ericssonen ett tag framöver :)


Snart är det äntligen helg :) Ska bli så skönt..Har jobbat 8 dgr i sträck så nu börjar jag bli sleten, jobbat kväll då dessutom!


Ska åka in till mamma i helgen o hämta hennes julgran med tillbehör..Eftersom julen firas hemma hos oss i Strömtorp detta år så tyckte hon inte att hon behövde plocka upp den!Så den får jag ta istället, o den är såå fin :) Så det ska jag pyssla med i helgen förutom stall såklart, o träning!!


Nu ska jag strax väcka min lilla tjej som sover middag!Så vi kan göra oss redo för dagis, o jag har jobb till 21 idag bara faktiskt :) Skönt skönt!


  


See yaa!


//Madde



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards