Alla inlägg den 14 december 2009

Av Madeleine - 14 december 2009 21:28


Aaa jag längtar tills imorgon när jag får åka till stallet och ta hand om min finaste häst :) Lite smått abstinens nu när jag vart utan honom hela helgen!Fick snutta lite med honom imorse iaf eftersom jag hade morgonen i stallet, o befann mig där strax efter kl 5!


  


Har nämligen tillbringat helgen i Uppsala med min bästa Linda <3 Så himla kul har vi haft, o bara umgåtts hela tiden!Skönt o få komma bort från allt ibland, o bara va :) Vi var på Hööks, gick på stan, var i hennes stall hos yrvädret Frivole :) Så snuttig ändå, men liiite farlig! (haha eller hur syrran) O en massa annat, hann hur mycket som helst den här helgen!


Blir verkligen skönt nu när hon flyttar till Karlstad, då kan vi träffas massor!!


Snart är det jul, o faktiskt så snöar det lite ute :) Såå mysigt!


Var uppe till Lena i butiken en sväng idag, mina vita damasker från Jacson hade kommit, himla snygga faktiskt!Duger gott o skrota runt i hemma :) Gött material som man kan torka av med svamp efter att man ridit, så håller dom sig vita lite längre!Sen var dom fodrade o det är mysigt för Misters ben ;)


Skulle åka till Knutsbol med Mr på torsdag kväll, Lena & Elvira skulle med me Volare..Men kom på att det nog är Johan-träning där på torsdag kväll.. *suck*..Jag som sett fram emot o åka en sväng med honom, men det får bli på söndag istället när Cassie ska med Quenscher (stavning?! :) till Botorp..Måste bara kolla med Jenny så det är lugnt o åka dit med honom nu när vi har 2 dräktiga ston i stallet!


Annars blir det en träning för Jenny i veckan eller helgen, o imorrn ska hon rida honom :) Tycker verkligen det är superkul!Jag rider efter henne o får lite tips o känsla!!


Nu ska jag hänga min jacka då den är nytvättad..igen..Vitt säger jag bara..!, sen blir det o gö sig ordning för kvällen!Är verkligen såå trött!


God Natt på Er!!


//Madde



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards