Alla inlägg den 8 september 2009

Av Madeleine - 8 september 2009 20:55

...För lite uppdatering Skrattande Vill bara börja me o säga att det var himla schysst uppdatering som gjorts på "bloggplatsen" som det numera heter, + i kanten till det!Kanske blir roligare o blogga nu?!


Har som vanligt haft rätt fullt upp en tid..Haft Magnefik hela helgen o ända fram tills idag Glad Helt underbart med andra ord!Tror vi behövde dom här dagarna för han har bara varit bättre o bättre för varje dag jag ridit!

Idag kom t.o.m Jenny ut i stalldörrarna o skrek "Det ser bra ut Madde" o det är verkligen kul!Red för henne i söndags o det gick ju bara hur bra som helst..Aa, det här kom som en räddning för annars hade han suttit ute på annons nu!


Måste såklart även ge beröm till Carine som faktiskt börjat ta tag i ridningen med graman, känns som att det kommer bli ännu bättre med ridningen då han kommer gå mer i samma form med oss båda vilket faktiskt är en fördel om man tränar o står i Flört


På lördag blir det Cia träning 14.00 som jag självklart ser fram emot som bara den Skrattande hm..Låter det som att Madde är taggad igen *asg* (haha ja så kan det nog vara!)


Men nu har jag lite o stå i härhemma så jag måste tyvärr avsluta mitt intressanta bloggande!haha..


PS. Förhoppningsvis så kommer Ida lite tidigare på lördag så hon kan fota lite på Cia träningen. Ska fjäska lite för henne så vill hon säkert fota Skrattande O då kommer det självklart ut lite fina bilder..Men får bli på söndag i så fall då jag faktiskt ska på 25-års fest på lördag kväll (attans vad kul det ska bli)..


Ha'de bäst!!


//Madde

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards