Alla inlägg den 15 september 2009

Av Madeleine - 15 september 2009 08:58


Som vanligt så har jag inte bloggat på ett tag..haha lär mig aldrig det här tror jag!


Kan ju börja me helgen, i lördags var det dax för Cia-träning!Jag kan ju inte säga att det gick dåligt för det gjorde det ju absolut inte!Meeeeen, jag var helt okoncentrerad..Förstår inte vad som hände, Eller jo...Klart jag gjorde men trodde inte att jag skulle tappa fokus på träningen!Ida fotade lite så vi får se när hon har lust o skicka lite bilder till mig!


Men det är bara o ta nya tag och köra igen Skrattande Vet inte när nästa träning blir men jag ser redan fram emot det!O då blir det graman på *suck* Kommer nog aldrig slippa den där tygeln tror jag!Han funkar ju på den för då hinner han aldrig bli sådär stark o bara slita upp huvudet så fort det inte passar honom!


Efter träningen iaf så var det bara o stressa hem, fixa sig o sen åka in till Tezz på 25-års partaj! Flört Där var det ju hur kul som helst, träffade Mikiz, Jenny o Stina o det var inte igår!Riktigt nice Glad Fick tacos o hade allmänt trevligt med musik, massa prat o glöm inte kareokee (eller hur det nu stavas).


Sen drog vi iaf ut vilket inte var det bästa jag gjort kanske, man springer met runt på det där Statt....O ser ännu mer småungar om ränner runt överallt!Haha..Näee, tur kanske att man inte har så mycket minne sen den kvällen Skrattande


Så en rolig helg hade jag ju även fast den inte spenderades så mycket i stallet..Men det tar jag igen till helgen för då blir det stall på mitt schema iaf Glad Magnefik vilade i söndags (inte så smart) men vad gör man när man mår så dåligt att man knappt kan stå (*asg*)


Så igår tog Ida & Jag en härlig uteritt MEN med mycket jobb, man kan jobba dom så fruktansvärt bra ute o ha den där fina bjudningen, I LOVE IT!Trodde dock att jag skulle ha ett helsike me Magnefik men IKKE..Han var så duktig o lagomt trött när han fick gå in i boxen Glad


Så nu ska jag inte ha honom förrns på torsdag..Känns väl lite sisådär men jag får se fram emot torsdag!Hoppas bara jag kan rida dressyr då utan o bråka jarnet med honom..Men det lär väl märkas!


Hörde en skrattretande grej på jobbet igår..Trodde inte nån annan la sig i sånt som jag gjorde men tydligen kan man gå o muppa ihop o snacka "dubbelmoral" om nån annan!Ja herregud säger jag bara, just därför håller jag mig hemma i fortsättningen så slipper folk ha sånt problem om allt!Såå...


Nu ska jag ut me Diesel, en ska Tindra till dagis o jag till jobbet!


Bye Byeee!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards