Alla inlägg den 19 september 2009

Av Madeleine - 19 september 2009 19:00

Badtunnan  


Tror det är det enda vi gör nu för tiden på helgen, men det är ju så gött så man tröttnar ju inte direkt :)

Ska faktiskt t.o.m ta mig nån grogg, skulle absolut inte göra det den här helgen men nån får man ju unna sig efter en dag som denna :)


Var i stallet imorse kl 7...Carine var med så vi red o hade oss!Ridningen gick helt OK faktiskt..Men fick ta av mig vänster sporren då jag inte kunde flytta honom för den skänkeln!Han fattade galopp o stod nästan på stället!Så det fick vi styra :) Men tillslut flyttade han nåe sådär :) Han är grymt svår o rida nu under "pälssättningen"...Snart dax för terapi av klippmaskinsljud så vi kan klippa honom i oktober nån gång!Galoppen ska vi inte tala om, så fort jag kom liiiiiite för långt bak med ytterskänkeln så böt han galopp direkt!O det var inga dåliga byten heller :) Tänk om han vore sån jämt!


Iaf, sen när jag kom hem så duschade jag o gjorde mig ordning!Drog sen in till Örebro för o inhandla present till BÄSTA PAPPA !O sen köpte jag en ny fin mössa till Tindra, o en superfin långärmad/stickad tunika-liknande grej!haha svårt o förklara men fin var den :) Hade tänkt att jag skulle köpa mig själv nå snyggt men det slutar alltid med att det är Tindra som får nya kläder!Finns ju så sjukt mycket fint så man vill ju bara handla!


Efter Marieberg drog vi till Toys"r"us (eller hur man nu stavar)...Tindra var helt salig därinne o sprang runt som en galning!Haaha..Då skulle mormor vart me o sprungit! :)


Jajaa...Nu ska jag pyssla lite innan det är baddags :)


Ha en bra helg!


//Madde Flört

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards