Alla inlägg den 26 september 2009

Av Madeleine - 26 september 2009 21:52


Ja nu var det tydligen min tur o sjuka ner mig ännu mer än jag redan varit *suck*

Men lika bra att det kom nu så är jag förhoppningsvis av med det på ett tag :)


Var iaf tillräckligt frisk för o åka upp till Lenas butik o inhandla ett nytt täcke till Magnefik, ett Hansbo..Supersnyggt!Rutigt, går i brunt (?) /vinrött..Jag ska lägga ut en bild på det när Magnefik har det på sig istället så får ni se :)

Det är ett 300 g fodrat regntäcke med fleecefoder och halvhals!Jag har nån slags förkärlek till halv-halsar!O Magnefik oxå för då fryser han inte!Lägger hellre lite mer pengar på ett rejält täcke, endast det bästa är gott nog åt min älskling <3 Men det ska inte användas förrns han är klippt, o det blir han förmodligen redan till nästa helg då Charlotte kommer o ska prova klippning utan drogning! :) Så i veckan blir det terapi med klippmaskinsljud!Såg senast idag vad han börjar lägga på sig päls!


Red dock inte igår då Lena & Elvira fick ta Magnefik (Tack för hjälpen) :) O idag hade Magnefik vilodag inplanerad så det fick helt enkelt bli 2 lugna dagar för honom!Men idag hade jag med mig familjen ut till ridhuset en sväng så där är det så fint att man knappt vill rida :) Krattat o klart kan man säga :) Sebastian gick med grep o samlade upp elaka stenar!


Imorrn blir det iaf o hämta upp Ida 06.45 för o sedan åka ut till stallet o rida osv..Sen hem o gö sig ordning för o dra in till Örebro!Tindra ska få en ny säng...O sen fyller hon snart år så presenter ska inhandlas såklart :)


Fick förresten SMS om Cia-träning idag så den 11/10 samt 18/10 ska vi TRÄNA!!


Nu ska jag strax ta kvällen iaf!


Ha en fortsatt trevlig helg Flört


//Madde


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards