Alla inlägg den 18 september 2009

Av Madeleine - 18 september 2009 21:35

    


(Tänk att Tindra har varit så liten som på bilden ovanför :) Sen fick det blir en hoppbild oxå, attans vad kul jag hade!Snart dags för några skutt :)


Skönt med helg :) Veckan har som vanligt gått fort med jobb/stall på schemat!


Har inte ridit så hemskt hårt får jag nog säga denna vecka då Magnefik har grymt ont i sitt "skinn" eller vad man nu ska säga!Han lider av o sätta päls vilket man märker himla väl!Så nu blir det till o köpa b-vitamin så han får lite hjälp på traven!


Idag har jag vart hemma med min lilla Tindra..Hon är genomförkyld o har feber så vi har bara myst hela dagen (för mamma Madde har inte fått gjort så mycket annat) :) haha..!Tittat på massa barnprogram o gosat har vi gjort!


Sen när Sebastian kom hem så åkte jag till stallet!Magnefik vilade idag så jag passade på o styra lite annat!Smörjde alla hans grejer, tvättade krubban osv..Ja ni vet väl vad man brukar göra på ett ungefär i stallet :)


På tal om det, när jag stog inne i sadelkammaren o smörjde så tittade Ikka & svärmora in!Då fick jag besök så dom följde med ut o hämtade in Magnefik & Celia!Sen blev det o tvätta ben då Magnefik tydligen haft himla kul i det där "vattendiket" idag!haha..sötnos är han iaf :)


Nu sitter jag här o ska snart hoppa in i en dusch, har morgonen i stallet imorrn så jag är där kl 7 igen!


God Natt! // Madde



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards