Alla inlägg den 23 september 2009

Av Madeleine - 23 september 2009 20:43


  

(Sorry Carine för bilden men jag har ju ingen nyare bild på er) Flört


Idag var jag med Carine ut till stallet när hon hoppade :) Det gick hur bra som helst, Carine har blivit super duktig trots att hon inte hopptränat på länge o det är positivt!Kanske nyttigt för henne o få ta tag i saker själv (med mitt kackel i bakgrunden såklart) :) Synd bara att banan är liiite liten för hoppning!Annars hade man nog kunnat byggt upp mycket roligt!Idag blev det iaf en kombination med 4 galoppsprång emellan!Sen hoppade hon lite oxer o lite annat, det går o hitta på mycket med 2 hinder!


Sen har jag ju vart lite taggad själv på o ta några skutt, så det gjorde jag idag!O visst fasen är det himla kul men sen hur man gör är en annan femma!haha..Himla svårt när man aldrig hoppar längre!Man blir helt plötsligt lite nollställd!Men med duktiga Mr så styrde vi upp det där efter några skutt, blev bara oxer då jag nog INTE är redo för nån kombination med mina ringrostigheter :) Noll kontroll kan man säga!Meeen kul hade vi iaf :)


Nästa gång det är dags för ridning så blir det iaf uteritt med Jenny o Fjollan (på fredag) o det ska bli skönt!


I helgen blir det lite pyssel i ridhuset, nu när vi börjat va inne mer så behövs det krattas ordning osv..Ska även rensa lite sten som tyvärr finns med i underlaget!Men den här vintern ska vi va förberedda o ha heltäckande sulor på Mr runt om...Så slipper vi hältor osv pga nån liten ynka sten! :) Tror det blir kalas!


Över till nåt helt annat, lilla Tindra har iaf blivit frisk o är sitt rätta jag!Hon är inne i en riktig "mamma-period" vilket hon inte varit på säkert 1 år eller nåt!Så det känns ju faktiskt väldigt kul! :) Har haft mer tid med henne nu när hon vart sjuk osv..Sen har Carine fått tagit stallet på mina dagar då jag varit tvungen o va hemma!Riktigt mysigt har vi haft iaf <3


Tindra på traktorn  

Hon är sötast mitt troll!

 

Nu kom Sebastian in så vi ska gå o kolla på efterlyst!


Ha'de bäst!


// Madde






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards