Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Madeleine - 6 juni 2009 10:37

Gissa om jag har tråkigt som till och med har suttit och trixat ihop en blogg =) Där snackar vi!Tyckte det kunde vara kul med en egen blogg eftersom jag själv ÄLSKAR o läsa andras bloggar!


Här kommer jag väl i princip försöka uppdatera så mycket som möjligt om vad som händer o sker i mitt hetsiga/hästiga liv ;)


Ahaa, nu ska man försöka lära sig det där med o skriva i bloggen, hm..Aa..

Kan ju börja med att imorrn ska jag tävla dressyr i Askersund, div 3..Får verkligen hoppas att det går bra för Magnefik har tyvärr problem med ryggen för tillfället så han är ju inte jättehärlig o rida, men men..Det får helt enkelt gå som det går ;)


Igår red vi ett ordentligt pass i ridhuset, det fanns mycket energi då han fått tagit det rätt lugnt denna vecka med tanke på ryggen, Massage fick han i tisdags o till veckan är det dags igen!Har börjat lite med byten, o det funkar helt OK. Formen är väl inte 100% men byten är inga problem för honom..Känns så bra o komma lite framåt med honom iaf trots att jag hade gett upp hoppet lite ;)


Slänger in en gammal bild här nedanför på mig och min syster så får ni ett hum om vem jag är =) Jag är iaf den till höger!hhaha ;)


Ha'de fint allihop!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards