Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Madeleine - 15 juni 2009 21:28


Då har jag ÄNTLIGEN kommit hem från jobbet, måndagen avklarad alltså ;) Brukar va den jobbigaste dagen o ta sig igenom men det har gått helt ok!


Var iväg med Diesel till Karlstad imorse, o röntgenbilderna såg betydligt bättre ut nu än dom gjorde sist!Det har börjat byggas på med brosk runt höften så det är på bättringsvägen iaf =) Han ska dock gå på smärtstillande minst 4 veckor till, o glukosamin som nu ska bygga upp denna höft igen =)


Det var verkligen en lättnad o höra, så nu har vi "invigt" första promenaden på måånga många veckor..Vi får börja gå 10-minuters promenader med honom o se hur det går!Det var så längesen han fick sig en promenad så lite lycklig var han ikväll när jag tog fram kopplet ;) Vi ska tillbaka till Karlstad den 16/7 o röntga igen, så då får vi hoppas att det har blivit ännu bättre =) Men det var inget ovanligt om det ser sämre ut igen för det kan lätt bli så när dom börjar anstränga sig mer!


Något stall blev det inte för min del idag..Utan det var Carine som styrde både morgonfodring o uteritt!haha o det var ju verkligen en rogivande ritt hörde jag ;) Haha stackars Carine var nog arg som ett bi när hon fick slita ute i skogen med en häst som inte gick fram utan skenade hemåt?! ;) Förstår inte vad han hade för ryck idag, men så är det väl när man skryter om honom, då måste det nästan komma en motgång helt enkelt ;)


Nu ska jag plocka lite o fixa innan det blir & slappa i soffan ;)


Have a nice evening =) hihi! // Madde

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards