Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Madeleine - 13 juni 2009 23:06


Ja fyy fasen nu är jag verkligen trött!!


Imorse åkte jag & Tindra ut till stallet för o ta emot den efterlängtade hovslagaren, sen kom Carine så jag hjälpte henne med lite dressyr/hoppning som slutade kanonbra!Träningstävlingen i valåsen på onsdag blir inga problem för henne om hon rider som hon gjorde idag!Efter onsdagen blir det allvar för henne o Mister, dags o börja träna lite höjder nu tills hon ska ut på lokal tävling där det faktiskt är 0.90 m som minst, men det blir inga problem ;) Det är ju när det kommer upp på lite högre höjder som han verkligen hoppar o tar i, så kul o se!


Efter stallet åkte vi iaf hem o fick i oss lite tacos sen igår, sen tvärslocknade vi på soffan o vaknade upp 17.30..Gissa om jag hade ångest för hela lördagen var verkligen borta!!Oh herre milde det var bara o gå upp o klä på Tindra så hon fick gå ut o hoppa lite studsmatta o sådär =) O jag skulle kunna fortsatt o sovit resten av kvällen för shit vad trött jag var/är..uj uj uj!


O Anna ringde nu på kvällen för träningarna imorrn är inställda =( Synd, jag som verkligen sett fram emot det!Men jag fick en ny tid nästa söndag istället så jag får helt enkelt vänta tills dess =D Men åker ändå iväg med Magnefik till ridhuset imorrn då jag känner att det blir liiite mer gjort där än hemma!!Min plutt <3 ska verkligen bli skönt o rida igen!Helt otroligt att man får sån abstinens för att han stått några dagar ;) haha!


O min karl han har varit med jerry under kvällen o druckit vin, sen fick dom för sig o åka bort till Johan så jag är själv, men det är rätt gött måste jag säga =) Men hade som tur var sällskap av tezz största delen av kvällen så alldeles ensam har jag ju inte varit ;)


Näee ni nu är det snart dags o tänka på refrängen ;) Skriver givetvis imorgon igen efter att jag kommit hem från stallet!


Sov så gott =) // Madde

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards