Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Madeleine - 11 juni 2009 18:37


 Jahopp, ytterligare en dag som har gått!Skönt att det snart är helg :D


Jobbade på Viasat idag o det var väl kul, lite jobbigt med det här flackandet fram o tillbaka bara men kul med olika arbetsuppgifter ;) Det ringde ju på en del där så förstår att dom behövde hjälp!


Nu sitter jag hemma själv o väntar på att Sebastian o Tindra ska komma hem från Kumla..Dom har varit på Caspers skolavslutning!Jag kunde inte följa med då jag slutade kl 17 o det var då avslutningen började. Så lite ensamt är det här hemma men har en del o pyssla med så jag klarar mig!


Stall ledig idag, men imorrn blir det en sväng till stallet efter jobbet, det är ju bara såå skönt o va därute o fixa lite!Lite avkoppling innan helgen =) 


Ridsugen är jag oxå *suck* Ska försöka ta mig till Lena oxå för o välja ut vilket pannband jag vill ha till Magnefiks träns..Eftersom jag får rida med ett "fult" remontträns så kan jag iaf unna oss ett snyggt pannband!Det blir ett Schockemöle men vet inte om det blir det med vita kristaller eller bruna..Är ju riktigt taggad på det med bruna skräll  så vi får se vad det blir!


Näe nu måste jag sätta igång o få lite gjort härhemma, har blivit allt för slapp med det känner jag!Har för övrigt 3 kattungar som härjar i mitt knä, dom är galna! ;) haha bye byee soo long! //Madde

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards