Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Madeleine - 10 juni 2009 19:50


....väntar aldrig för länge =D Det är väl så det heter! ;) När man går och väntar på något så går tiden så sakta..Känns som juni vart hur länge som helst!Men snart är den slut (förhoppningsvis) o det är braa =) På ett sätt ;)


Nog om det..!Har precis kommit hem från stallet!Mockade o fixade, fyllde på vatten i hagen o Magnefik blev omhändertagen o putsad av Tezz <3 Hoppas veckan går fort så han får bli skodd nån gång!!


På söndag blir det i vilket fall Anna Osika träning i Sörgården o det ser jag verkligen fram emot =) Energin kommer ju vara på topp eftersom han fått vila denna vecka men då finns det lite o jobba med/av. Har inte fått reda på tid än men det skulle hon återkomma med!!


Näee, nu ska jag väl gå o sociala med min karl så det inte blir nåt liv ;) haha!

Slänger in en bild här nedanför på min lilla sessa som hoppar studsmatta, det är verkligen suuuper kul =D


Ha'de bäst!!//Madde

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards