Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Madeleine - 21 juni 2009 16:56


Vad det ska bli skönt o slippa VISSA, uuh!Ibland blir man mörkrädd o undrar om folk verkligen är vuxna/mogna!?


Hur som helst, ringde o pratade med Sofie idag ang den nya stallplatsen =) O vi ska flytta redan på lördag =) Så himla underbart så det finns inte!O på lördag kväll ska alla i det nya stallet grilla så vi blev bjudna vi oxå! ;) Känns bara såå bra..mm, lika bra o inte säga nå mer ;) haha!


Idag iaf var det träning hos Anna Osika, o det gick..hm..Aa det gick faktiskt bra men jag fick rida svinet ;) haha..!Har börjat komma åt  honom riktigt bra o då blir han så tjurig ;) Jobbigt som bara den för honom (och för mig), men kul är det =) Hon kommer om 2 veckor igen så då blir det träning igen!Nåt som var riktigt roligt var att hon tyckte att han hade fått fina muskler på både rygg/rumpa!O även halsen =) Kändes verkligen bra, då märks det att vi gjort nåt =)


Efter träningen blev det avsvalkning me vatten/svamp, sen stretchade jag honom!Han var aningen lycklig när han fick gå ut i hagen kan jag ju säga ;)


Imorgon ska vi ut på banan o bibehålla lite av det vi gjorde idag!Sen får det bli vila för honom på tisdag, han lär ha rätt ont i sina muskler efter dom här dagarna! ;)


Ajaa, nu ska iaf jag ut i det här fina vädret, o ikväll blir det ett dopp i badtunnan!Gött ;) O Mamma har hittat hit =) Haha mamma skaffar nog oxå en blogg snart o skriver om sin städning o sina änglar! hahaha ;)


// Madde!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards