Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Madeleine - 17 juni 2009 22:46


Jaa idag när jag kom hem efter jobbet/solningen så låg Sebastian utanför garaget!Jag körde upp fort som fan o hoppa ur bilen..Frågade vad som hänt..Då har han hissat upp bilen på pallbockar, sen när han skulle sänka ner bilen så hade han ett finger på den ena pallbocken o lyckades få hela bilen på fingret..Alldeles själv med en bil på fingret fick han hissa upp bilen med domkraften o ta bort fingret! phu..


Varför ska karlar göra sånt där när dom är själva?! Så nu ligger han ganska avslagen inne i soffan, har ingen känsel alls i fingret o det är nog lika tjockt som en frukostkorv ;) Inte såå skönt!Svimfärdig var han o det är ju inte såå konstigt?!Få en 400-500 kg bil på fingret kan inte vara gött!


Sen va Carine iväg idag på träningstävling i Valåsen, o jag kunde inte följa me då jag jobbade!Hon hade ramlat av men som tur var inte i nån högre hastighet så det hade gått bra!Magnefik var på G helt enkelt men han har ju inte hoppat så mycket den senaste tiden!Så det är bara o ta nya krafter o nya tag så kommer nog det där styra upp sig!Med tanke på vad framåt det går i dressyren hela tiden så går det o komma framåt i hoppningen me ;) Man måste liksom bara få den där kicken o jag hoppas Carine fick den idag!


Imorrn jobbar jag sista dan denna vecka sen är jag ledig 3 dagar, o det ska bli sååå gött!O har som sagt en härlig hästhelg framför mig som jag verkligen ser fram emot, ska bara rida ut o låta Magnefik sträcka ut ordentligt på fredag då han ska få massage imorgon!På lördag åker jag till Knutsbol o rider, o på söndag åker jag till Anna o tränar *weeii* Som jag längtar!!


Nu ska jag försöka få i min karl nån panodil zapp innan vi går o lägger oss ;)


På Återseende ;) Natti Natti..// Madde!!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards