Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Madeleine - 14 juni 2009 20:56


Det kan jag ju säga att jag verkligen fick efter dagens pass med Magnefik..Oh herregud vilken häst, han har nästan stått 1 vecka, jag sätter mig upp o han är helt klockren!Jag är helt utom mig av förvåning!Så rund o fin som han var i formen idag det var längesen han var!Han bara befann sig i allt vi gjorde o kämpade på som en tok!Nu är det bara o fortsätta på samma spår så kommer det gå kanon =D Känslan som man får när han är såhär går inte o beskriva..Den måste kännas helt enkelt =) Tror jag har blivit lite mer modig o vågar känna på honom mycket mer nu!Har fått in den rätta känslan o då vet man precis vad man ska sträva efter när man rider! =) UNDERBARA HÄST, just nu är han värd mycket ;) T.o.m traven har han fått mer schvung i, han trampar mer nu än han gjorde förut när han bara "släpade" baken efter sig!Ja jag skulle kunna skriva hur mycket positivt som helst just nu, haha ;) Tänk att en så liten sak kan göra en så glad! =D


Annars idag har det inte hänt alltför mycket, var hurtig o smörjde alla mina grejer hemma..Alltså träns, sadel o allt det där! =D Alltid lika kul när grejerna blir alldeles rena o fina!


Imorrn bitti ska jag till Karlstad igen med Diesel..ytterligare en röntgen för o se om det byggts på nåt brosk runt höften..Man får hoppas att det är på bättringsvägen iaf!


Sen blir det jobb 16-20.45, ända tills på torsdag!O på torsdag är det dags för Magnefiks massage igen, känns himla bra att han redan blivit såå mycket bättre i ryggen!O sen har jag en heeel hästhelg framför mig, fredag-måndag ska jag ha Magnefik för Carine ska till Dalarna..!O söndag är det ju Anna-träning så nåt midsommarfirande med alkohol blir det IKKE för mig ;) haha!


Nu ska jag bara mysa ner mig i soffan o inte röra mig en meter förrns jag ska gå o sova =) O var nu lite hurtiga o hjälp mig ang det där med pannband som jag skrev i ett tidigare inlägg!Vet fortfarande inte vilket jag vill ha ;) haha.!


Ha en bra kväll för det tänker jag ha ;) // Madde


.ps. En bild på Diesel får ni här nedanför .ds. =D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards