Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Madeleine - 18 juni 2009 20:57


Jaa fy fasen vad skönt o vara ledig 3 dagar nu =) Heelt underbart!

Idag fick jag kompa hem 18.40, skulle egentligen sluta 20.45 så jag loggade gladeligen ut o åkte hem =)


Då kom Cassie förbi o visa bilder o söla lite =) Fick en såå fin midsommarpresent till Tindra av henne, världens gulligaste lilla linne, o när hon har det på sig så blir det kryss i ryggen =) Så himla fint var det, TACK gumman!!!


Elviiis ringde oxå, hon undrade om jag kunde ta morgonen i stallet imorrn o det passade alldeles utmärkt då jag ändå ska åka upp tidigt till stallet o åka till Knutsbol me min underbara Magnefik <3 Så slipper jag min måndagmorgon o det var skönt för jag börjar jobba tidigt då ;)


Imorrn kväll då, hm aa då bär det antagligen av till (utanför) Lindesberg till Sebastians bror o hans tjej Angela =D Vi är ditbjudna på grillat osv..!Dom hade fixat me tält o allt utanför huset eftersom man inte kan lite på det svenska vädret! ;) Ska nog ta mig en grogg eller två..Men inte mycket mer eftersom det vankas stall på lördag!O orka va bakis då?!NEJ TACK =) haha!


Kolla snuttigaste bilden nedanför inlägget då, en av dom underbara små kissebebisarna, den tvärdäcka under hakan på mig en kväll ;) Haha, men att jag finns med på kortet kan ni ju bortse från!


O en sak till, vet ni vad??Jag har beställt ett sånt där pannband nu av Lena som jag dillat om, o det vart det pannbandet me bruna stenar för jag tror det blir lite mer exclusivt då ;) hihi..Så nu vill jag bara att det ska komma så jag får snygga till mr ännu mer ;)


Ha'de gött, nu ska jag ut till Sebastian o se vad han hålls med så han inte sitter fast under en bil eller nåt sånt där *ss*


// GLAD MIDSOMMAR iaf =) // Madde

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards