Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Madeleine - 23 juni 2009 19:58


Igår fyllde ju min underbara syster hela 22 år =) O till helgen kommer hon så då blir det o fira!! (bild på henne har ni här ovanför, visst är hon fiiin) ;) Grattis i efterskott iaf, längtar verkligen tills hon kommer hem =D


Idag har jag iaf jobbat..Hämtade sedan Tindra på dagis o åkte till Lena för o köpa hundmat, gissa vad jag fick med mig hem??Jooo mitt underbart fina pannband till Magnefiks träns =) Det blingade fint ute i solen!!Så imorrn blir det o inviga nya pannbandet helt enkelt, hoppas det ger tur med sig =) haha!


Sen åkte vi iaf hem o var ute o gungade/hoppa studsmatta (skräll) haha Tindras favorit härhemma!Sen fick hon sig ett bad, kvällsmat o sen blev det sängen!Min lilla snutta hade ramlat o skrapat upp sig en del på dagis..Skrapsår på ena knät, o ena armen, det  var det första hon visade när jag hämtade henne ;)


Well well, nu ska jag iaf ta reda på en tvätt!Sen blir det dusch o slapp framför tv:n resten av kvällen!Blir nog inte sent ikväll då jag har väääldigt svårt för o ta mig upp på morgonen nu ;)


Hörs imorrn!! // Madde

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards