Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Madeleine - 22 juni 2009 19:58


O jag är heeelt slut nu..Uhh..Gick upp 06.15, gjorde mig ordning o stack till jobbet, slutade 16.00 o åkte direkt ut till stallet!


Vi tog ett lättare pass ute på banan o gissa om jag hade en häst som skötte sig heela passet!!Han gjorde inte en dumhet, o gick kanonbra!Fy fan va allt bara känns bra med honom nu!Helt otroligt, imorgon är han verkligen väl förtjänt av vila <3 Världens bästa häst, det är han!! <3


För övrigt då. Nja..När jag kom hem så var jag ute lite med Tindra & Sebastian när dom hoppa studsmatta, sen var det läggdags för henne!Sen satte jag mig vid datorn o lika bra o slänga in ett inlägg nu innan jag blir för trött ;) Ska bara dega framför tv:n resten av kvällen tror jag ;)


O jaaa, jag vet!Har skit tråkiga bilder, inga nya alls..Måste ta tag i det där o slänga in lite nytt från kameran!Men våran dator är så seeg så det tar sån tid!Men sen när vi flyttat då ska jag allt lägga in bilder från nya stallet ;)


Bilden häröver är iaf från en av mina första Anna-träningar..Haha!


Nu ska jag ta min möra kropp o gå nån annanstans ;) Sebastian är iväg o hämtar en motorcykel så jag är själv en stund ;) Sköönt!!


Have a nice evening!! // Madde (natti natti Mamma & Pappa) haha!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards