Direktlänk till inlägg 12 juni 2009

Sådär..

Av Madeleine - 12 juni 2009 21:16


...nu har jag vart o solat en sväng!Skönt men väääldigt varmt ;) Men vad gör man inte för o få lite färg på huden ;) haha!


Har vart ute i stallet till min älskling oxå, han var alldeles blöt efter den här skit-dagen...Bara massa regn så det hade ju självklart regnat igenom hans regntäcke *suck* Men han blev väl omhändertagen o fick ett fleecetäcke på sig så han var nog nöjd *ss* Min bästa snutt <3 Imorrn ÄNTLIGEN kommer hovslagaren, runt kl 10-10.30 så det blir ingen vidare sovmorgon imorgon heller men det gör inget när man ska till stallet ;)


Snart är det midsommar o då kommer min UNDERBARA SYSTER hem för hon fyller år den 22:a =) Vet inte vad man ska hitta på till henne i present men jag ska nog komma på nå bra ;)


O nu har jag kommit på en bra grej som jag gått o fnulat på då o då, men aldrig liksom tagit tag i..Hihi jag vill ha nån snygg ranka på benet o lite ner på foten, men kanske några rosa blommor eller liknande.!Så ikväll ska jag sätta mig o kolla lite tatueringar o ge min karl lite förslag på hur jag vill att det ska se ut =) Sen ska han få tatuera, blev ju lite smått skrämd efter att Tezz gjorde sin tatuering där för det verkar ju inte allt för skönt!Meeeen jag har stått ut ett par ggr o kan väl stå ut en gång till! :) Så deee så ;)


Näee nu har jag inte riktigt tid med det här längre, ska få in i vardagsrummet o spana runt lite på nätet *ss*


Ha en bra helg..!Jag skriver såklart imorrn igen!!


Bye Byeee <3

 
 
Ingen bild

Yllan

12 juni 2009 22:58

Älskade syrran de e helgen efter som jag kommer hem.. din toka, tänkte de va lite bättre då eftersom man fått pengar och så... ja fyller på måndag och kommer hem freda.. :) Love u

 
Tezz

Tezz

12 juni 2009 23:49

haha precis har du pinat dom andra klarar du nog den på benet oxå =) haha... ja de va juh inge vidare värst de där asså, men de gick juh =) hahha....

http://tezzilezzi.blogg.se

 
Ingen bild

Till "Yllan"

13 juni 2009 22:36

Meeen faaan oxå jag som trodde det va nu i midsommar du skulle komma hem =( Men då har jag nåt o se fram emot =) Hoppas tiden går fort *ss* puss puss

 
Ingen bild

Till Tezz

13 juni 2009 22:38

Hihii aa jag får helt enkelt stå ut :) Det bli ju snyggt i slutändan ;) Tack för ikväll gumman ;) Puss puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 16 januari 2011 09:21

  Låg o drog mig länge i sängen idag när jag väl hade chansen   Det var gött..Men såg att det regna ute o ville nästan gå o lägga mig igen!   Idag blir det pyssel hemma innan det är dags för stallet i eftermiddag. Åker med Sebastian till stalle...

Av Madeleine - 15 januari 2011 21:20

  Idag har varit en dag med massor på schemat men lika glad är jag för det!      Morgonen började tidigt med stall och uteritt med Annelie och Magnefik. Hur mysigt som helst o mycket lugna hästar!Kunde dock blåst mindre då snön slog mot kindern...

Av Madeleine - 14 januari 2011 18:21


  Bloggandet ska komma igång igen efter vår flytt men det blir då en ny bloggadress    Antagligen..!   Lägger ut en bild på mitt senaste tillskott Maggie:        Massor med arbete men det är vad jag vill ha, något o jobba med och utveck...

Av Madeleine - 26 september 2010 20:02

  Ursäkta dålig uppdatering men har verkligen fullt upp.Härligt med mycket o göra!   Har hållt på en massa hemma inför kommande husvisningar. Man vill ju att det ska vara så fint som möjligt såklart!Nu är det bara och hålla tummarna för allt. ...

Av Madeleine - 21 september 2010 12:52


     (Linda, jag snodde bilden från annonsen)   Denna fina kille vid namn Frivole ska lämnas ut på helfoder, eventuellt senare överlåtelse om det visar sig att allt funkar bra.   Min systers häst. En varmblodsvalack på 19 år med otroligt ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards